Saturday, March 14, 2009

Pening kepala ada ubat, tapi klu pening lalat......macamana pulak?






arghhhh... pening-pening.. macam tu lah aku rase seminggu dua ni dan minggu akan datang,, mana tak nye, degan kerja berlambak dan banyak lagi,, aku rase bukan aku sorang je macam tu,, tapi korang pun selalu gak kan rase macam tu,, nak-nak student... fuhhhh... mmg bnyk gler lah kerja.. tapi salah sape,,, salah kan diri sendirilah wei... hahaha... tapi kita pening-pening ni kene rilex,, sebab makin kita fikir tu sume,, makin la kita bertambah pening,, so ape aku wat bile aku pening kepala ni,, aku tido jerk,, tapi macamn pulak kalau lepas bangun tu pun pening lagi, takkan nak tido lagi kan,, macam tu sampai esok, lusa, tulat, apa lagi ntah,, mestilah tak ilang pening/stress tu.. so ingat, setiap masalah ada penyelesaian,, setiap penyakit ada ubat nyer.. nak tak nak kita kene cube care lain,, care-carenya ialah:

1. Cubalah untuk tenangkan hati, xleh gak...
2.Minum air putih ker air masak ker, air jarang ker yang banyak... pun tak boleh
3.berehat banyak2, jangan pulak tido banyak2.,, rehat pun tak berkesan....
4.Berdoa kepada TUHAN,, ni yang penting sekali ni..
5. isi hari anda dengan kegiatan yang berfaedah, pastu beriadah,, keluarkan peluh sikit,, jgn bnyk2,, nnti letih pulak,, haha


tapi aku tak buat pun sume tuh,, korang nak buat, buat lah yerk..
papepun,, yang terbaik,, kita selesaikan ape yang nak diselesaikan,, kita dahulukan ape yang perlu didahului,, kita perbetulkan ape yang tak betul...
gud luck lah kat korang sume,.. same2 membanteras pening ni..
tapi kalau pening lalat ni lak macamn ehk? no komen la.......korang komen lah sendiri..

No comments:

Post a Comment