Monday, March 9, 2009

fewwww,,,, satu malam aku kerjakan benda ni...

pergh,,,,penat gak lah berjaga 12 jam straight ni kan,,,,,,,,
semalaman aku kerjakan benda alah ni... so, ni lah hasilnya....
start dari tgh malam smpai la ke tengah hari ni.. baru takat ni je aku wat.. korang mesti kutuk2 aku kan,, ye lah,,, ini je ke aku mampu wat... tapi takpe,, aku redha...haha.. budak baru nak belajar... tapi ingat.. korang tunggu masa akan datang... aku akan menarik-narik blog aku ni untuk wat korang tertarik2...hahaha...
tapi thanks lah kat dak2 yang bg hint sikit2 kat aku ni camne nak wat blog ni.. pastu camne nak edit,, nak cantikkan blog ni...
pastu kepada korang-korang yang terasa nak adakan link dengan aku tu, jangan la segan2 ehk.. sebab aku ni lagi segan bila korang segan...haha

ok.. sempena MAULIDUR RASUL ni. ....aku nak ucapkan selamat menyambut maulid nabi dan banyak2 la kita ingat kepada Tuhan dan bnyk2 kita berselawat kepada junjugan besar Nabi Muhammad S.A.W.

bile terkenang masa waktu sekolah dulu,, lagi seronok kan sambut maulud tu kat sekolah klu nak dibandingkan dengan sekarang ni.. mana tak nyer.. klu kat sekolah tu,, cnfrm ada makan2..hehe.. pastu ada perarakan.. pastu ada sepanduk.. ramai pusing kampung.. tapi kalau sekarang ni.. ermmmmmm.....korang pk2 lah sendiri yerk,,, takkan tak paham2 kot.....

adios.....

No comments:

Post a Comment