Sunday, April 5, 2009

menunggu dan terus menunggu

ape benda yang aku nak tunggu ni,, tnggu bile nak grade ker,, erm mungkin jugak,, tunggu bile nak ada kereta besar, rumah besar, bini pun besar,,haha,, . betul jugak tapi bini tu mungkin tak la, yang pasti penugguan itu amat menyakitkan dan memeritkan aku, sebab belum tentu penantian aku itu dapat memuaskan ati aku, sebab tu klu selalu aku wat kerja, nak ke mana2 ker aku nak laju dan aku tak suke menunggu,, ntah tapi bile bab (......) ni aku suke menunggu, tapi bab aper? tu korang isi lah yerk tempat kosong tu.. kadang2 menunggu ni membosankan,, tapi korang tak pelik ker, kadang2 kita dengar kat pokok tu ada penunggu,, so, tak penat ker dia menunggu lame2 kat situ, tak bosan ker..huhu,, nanti bila ada masa, aku akan cerita kenapa aku post tajuk menunggu ni..

No comments:

Post a Comment